Un mesaj de la tine, un euro de la noi

2013
aprilie
BRD
Bancar
Asociatia Little People
peste 1000 de copiii
5.500
Adresa: Str. Dr. Lister 35, Bucuresti
BRD si-a propus sa sensibilizeze participantii la BRD Nastase Tiriac Trophy, dar si comunitatea fanilor de pe Facebook. In acest sens, a lansat o campanie deschisa publicului larg: pe toata durata turneului, BRD a incurajat orice vizitator al paginii sale de Facebook si orice vizitator al cortului sau amplasat la arenele sportive, sa posteze/scrie un mesaj de incurajare pentru copii.
Prin intermediul acestei campanii, pentru fiecare mesaj postat pe pagina de facebook a companiei, banca s-a angajat sa doneze 1 euro Asociatiei Little People.
Pana la final de campanie s-au numarat 2.000 de mesaje de incurajare pentru copii, postate pe pagina de Facebook a BRD. Contabilizand si mesajele scrise pe panoul de la arenele de tenis , BRD a virat in contul Asociatiei Little People suma de 5.500 EUR, cu care a fost implementat programul de ajutor psihologic Nu mi-e frica, destinat copiilor si adolescentilor bolnavi de cancer si famiilor lor.
Programul s-a derulat in spitalele bucurestene Marie Curie, Fundeni si Institutul Oncologic Bucuresti si au beneficiat de el peste 1.000 de copii si adolescenti.